ROWERY EMBASSY
M.Kopernika 32
00-336 Warszawa
tel. 799843217

Przechowalnia
Lista produktów (0)

Regulamin sklepu Embassy
Regulamin konkursu „#Readyfortheroad” (dalej: „Regulamin”)

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu „#readyfortheroad” (dalej: „Konkurs”) jest firma Anna Duda, Rowery Embassy z siedzibą w 02-787 Warszawie, ul. Symfonii 4/56 (dalej: „Organizator”).
2. Konkurs zostanie przeprowadzony w serwisie społecznościom Instagram (dalej: „Instagram”).
3. Konkurs trwa w dniach od 21.03.2017 r. do 31.03.2017 r.
4. Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 2. Zasady udziału w Konkursie

1. W Konkursie mogą wziąć udział osoby będące użytkownikami serwisu społecznościowego Instagram (dalej: „Uczestnicy”).
2. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.
3. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz najbliżsi członkowie ich rodzin, tj. zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
4. Aby wziąć udział w Konkursie Uczestnik musi spełnić następujące warunki:
a) posiadać swój publiczny profil na Instagramie (jeżeli Uczestnik nie posiada jeszcze profilu na Instagramie, konieczna jest rejestracja poprzez aplikację mobilną Instagram dostępną w iTunes lub Google Play; jeżeli profil Uczestnika nie jest publiczny, konieczna jest zmiana ustawień w aplikacji mobilnej),
b) zaakceptować treść niniejszego Regulaminu,
c) wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów przeprowadzenia Konkursu,
d) wykonać zadanie konkursowe zgodnie z postanowieniami § 3 poniżej.
Powyższe warunki powinny zostać spełnione łącznie.

§ 3. Przebieg Konkursu

1. Zadaniem Uczestnika jest:
a) Wykonanie zdjęcia lub filmu, na którym w kreatywny sposób pokaże swoje przygotowania do drogi, wycieczk roweroweji itp.
b) opublikowanie tego zdjęcia na swoim profilu na Instagramie. Opublikowane zdjęcie musi zostać odpowiednio oznaczone poprzez wpisanie @roweryembassy
c) oraz użycie tagów: #roweryembassy #10yearsofembassy #readyfortheroad (dalej: „Foto”).
2. Każdy Uczestnik może zgłosić na Konkurs jedno Foto.
3. Wszystkie Foto zostaną poddane ocenie 3-osobowej komisji konkursowej(dalej: „Komisja”) powołanej przez Organizatora, która wyłoni jednego Zwycięzcę w dniu 01.04.2017
4. Nagrodą w konkursie jest 5 voucherów na rowery marki Embassy z rabatem -50%.
5. Po zakończeniu konkursu, Zwycięzca, za pośrednictwem prywatnej wiadomości na Instagramie, zostanie poinformowany o przyznaniu nagrody. Do wiadomości zostanie dołączona prośba o podanie adresu, na który nagroda zostanie wysłana.
Zwycięzca powinien przesłać, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od dnia otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w ust. 5 powyżej, za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres podany w treści wiadomości informującej o przyznaniu nagrody), adres, na który nagroda zostanie wysłana. Jeżeli Zwycięzca nie uczyni zadość powyższemu obowiązkowi, nagroda pozostaje w dyspozycji Organizatora. Organizator może przyznać nagrodę pozostającą w jego dyspozycji Uczestnikowi, którego Foto zostanie uznany przez Komisję za kolejne najciekawsze.

§ 4. Foto

1. Zgłaszając Foto na Konkurs, Uczestnik udziela Organizatorowi licencji (z prawem udzielania dalszych licencji) na wykorzystywanie Foto (oraz wizerunku Uczestnika jak również innych osób utrwalonych w Foto) na następujących warunkach:
a) pola eksploatacji: utrwalanie i zwielokrotnianie każdą techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; digitalizacja, wpisania do pamięci komputera, udostępnienia za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym Internetu, intranetu i extranetu; publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, terytorium: bez ograniczeń na okres 5 lat; cel: reklama i promocja marki Embassy.
2. Foto zgłaszane na Konkurs powinny być wolne od wulgaryzmów, treści powszechnie uznawanych za obraźliwe, a także od treści o charakterze pornograficznym lub mogących obrazić uczucia lub przekonania innych osób, bądź naruszających prawa osób trzecich (w tym w szczególności dóbr osobistych i praw autorskich).

§ 5. Dane osobowe

1. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926) w celu przeprowadzenia Konkursu i zostaną usunięte niezwłocznie po zakończeniu Konkursu.
2. Administratorem danych osobowych jest Organizator.
3. W celu przeprowadzenia Konkursu Administrator będzie przetwarzać następujące dane osobowe Uczestników: adres e-mail,
oraz dodatkowo następujące dane osobowe Zwycięzców, które zostaną wykorzystane do wydania Nagród:
Imię, nazwisko, adres
4. Po wydaniu nagród, dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte.

§ 6. Postępowanie reklamacyjne

1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać na adres Organizatora podany w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu.
2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od daty wysłania reklamacji zgodnie z ust. 1 powyżej. Zgłaszający reklamację otrzyma odpowiedź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w treści reklamacji.

§ 7. Postanowienia końcowe

1. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej organizatora pod adresem: www.roweryembassy.pl przez cały czas trwania Konkursu. Regulamin jest także dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora.
2. Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnych i reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy.



Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EMBASSY

z dnia 25 grudnia 2014 r.



  W celu zapewnienia maksymalnej jakości usług oraz sprawnej obsługi przedsiębiorstwa, Anna Duda Rowery Embassy wprowadza Regulamin Sklepu Internetowego Embassy.

Regulamin wprowadzony jest w związku ze zmianami w prawie, które zaszły na podstawie wejście w życie ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. nr 2014 poz. 827). W przypadku sprzeczności postanowień niniejszego regulaminu z przepisami ustawy o prawach konsumenta i innych bezwzględnie obowiązujących przepisów pierwszeństwo i zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego

Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

Wszelkie przesyłki i korespondencje należy kierować na adres poczty elektronicznej: sklep@roweryembassy.pl lub drogą tradycyjną: Rowery Embassy, ul. Symfonii 4/56, 02-787 Warszawa

§1

Postanowienia ogólne

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

    1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.roweryembassy.pl,

    2. Właściciel – Rowery Embassy Anna Duda z siedzibą w Warszawie ul. Symfonii 4/56 kod 02-787, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Zarząd Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy pod nr 522134, o nadanym numerze NIP : 951-118-17-40 oraz REGON: 142758362

    3. Klient – osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument);

    4. Konto Klienta – obszar zawierający dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień. 

    5. Sklep stacjonarny - ul. Surowieckiego 12, 02-785  Warszawa
    6. Dni robocze –dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

    7. Regulamin – REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EMBASSY z dnia 25 grudnia 2014 r.

  2. Kontakt ze Sklepem możliwy jest telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 530-769-379. Cena połączenia według cennika operatora Klienta do sieci PLAY (P4 Sp. z o.o.).

  3. Wszelkie reklamacje, pytania i zgłoszenia należy kierować pod adres Właściciela. Preferowanym sposobem komunikacji z Klientem jest poczta elektroniczna. Adres e-mail, na który należy kierować korespondencję to: sklep@roweryembassy.pl

  4. Sklep nie prowadzi kontaktu za pomocą faksu.

  5. Właściciel zobowiązany jest dostarczać towar bez wad.

§2

Realizacja zamówień

  1. Dla prowadzenia jakiejkolwiek aktywności Klienta w Sklepie konieczne jest poprawne działanie sieci Internet, korzystanie z przeglądarki internetowej oraz posiadanie konta poczty e-mail. Informacje dotyczące funkcjonalności treści cyfrowych oraz środków ich ochrony są dostępne w dokumencie pt. Polityka Prywatności, dostępnym w dolnej stopce strony internetowej www.roweryembassy.pl . Korzystanie ze Sklepu jest dostępne za pomocą użycia standardowych urządzeń (PC, urządzenia przenośne) wyposażonych w standardowe oprogramowanie (powszechnie znane i używane przeglądarki).

  1. Klient, dla dokonywania zakupów w Sklepie powinien dodawać dostępne aktualnie w Sklepie produkty do wirtualnego Koszyka używając opcji „Do Koszyka” znajdującej się przy każdym z produktów lub jego bliższym opisie. Klient w każdym czasie ma możliwość sprawdzenia i zmiany stanu koszyka poprzez kliknięcie na obrazku koszyka w górnym pasku. Celem zakończenia zakupów należy dokonać wyboru opcji "Twój Koszyk", a następnie wybrać opcje logowania, rejestracji w zależności od preferencji Klienta. Po dokonaniu rejestracji i aktywacji konta Klienta lub zalogowaniu, Klient zobowiązany będzie wskazać dane zamawiającego, adres wysyłki, dokonać wyboru opcji dostawy i płatności oraz zakreślić wszelkie inne wymagane pola oraz ostatecznie wybrać opcje „Wyślij Zamówienie”.

  1. Po dokonaniu wyboru opcji „Wyślij Zamówienie” Klient na ekranie monitora uzyska specyfikację wszelkich danych dotyczących zamówienia i celem zakończenia procesu zakupów zobowiązany będzie wybrać opcję „KONTYNUUJ” oraz ponownie „Wyślij Zamówienie” co skutkować będzie ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz przesłaniem przez Sklep na wskazany przez Klienta adres e-mail, potwierdzenia złożenia zamówienia wraz z wszelkimi danymi dotyczącymi zamówienia.

  1. Potwierdzenie zamówienia skutkuje zawarciem z Właścicielem umowy sprzedaży w zakresie zamawianych produktów.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktu lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnie lub niepełnie wskazanym adresem oraz okolicznościami siły wyższej.

  1. Sklep obsługuje zamówienia, których adres dostawy znajduje się również poza terenem Polski. Klient spoza terytorium Polski powinien uzgodnić warunki sprzedaży i dostawy z Właścicielem przed dokonaniem zakupu.

  1. Sklep dopuszcza możliwość odbioru towarów ze sklepu stacjonarnego po uprzednim ustaleniu terminu i warunków odbioru. W takim przypadku zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego o sprzedaży, zaś przepisy dotyczące sprzedaży na odległość i związane z tym postanowienia niniejszego regulaminu przestają wywierać skutki w odniesieniu do umowy łączącej Klienta z Właścicielem.

  1. Zamówienia, za które płatność nie została dokonana przez Klienta w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia będą automatycznie anulowane. Za datę płatności Klienta uznaje się zaksięgowanie kwot na koncie Sklepu lub przedstawienie kopii dowodu zapłaty.

  1. Klient, który nie odbierze zamówionych produktów w przypadku płatności „za pobraniem” zostanie obciążony kosztami przesyłki i jej zwrotu do nadawcy, a samo zamówienie zostanie anulowane.

  1. Klient, który nie odbierze zamówionych produktów w przypadku płatności „Przedpłata na konto” zostanie obciążony kosztami dodatkowej przesyłki, a w przypadku kolejnego zwrotu kosztami magazynowania produktów w Sklepie.

  1. Klient ma możliwość otrzymywania informacji o statusie przesyłki via SMS po uprzednim zaznaczeniu takiej opcji w ramach składania zamówień.

  1. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia (w panelu Klienta) i podejmuje decyzje o sposobie jego dalszej realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  1. Klient korzystający ze Sklepu jest informowany przed dokonaniem zakupu o łącznej cenie wraz z podatkami, a także opłatach za transport podczas dokonywania transakcji przez wyświetlenie informacji na ekranie urządzenia Klienta.

§3

Forma płatności

  1. Klient ma możliwość dokonać zapłaty ceny tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

    1. gotówką lub kartą płatniczą w sklepie stacjonarnym przy ul. Kopernika 32 , 00-336 Warszawa

    2. gotówką w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”;

    3. jako przedpłata – przelewem bankowym na wskazane przez Sklep konto bankowe, momentem zapłaty jest termin zaksięgowania przedpłaty na rachunku Właściciela lub przesłanie potwierdzenia przelewu. Klient powinien dokonać przedpłaty w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia;

    4. kartami kredytowymi VISA, MasterCard, JCB, Diners Club w serwisie platnosci.pl momentem zapłaty jest wybór tej formy płatności przez zaznaczenie pola PayU/platnosci.pl w Sklepie internetowym oraz dalsze postępowanie według wskazań i regulaminu serwisu płatności.pl;

    5. za pomocą systemu PAYPAL, momentem zapłaty jest wybór tej formy płatności przez zaznaczenie pola PAYPAL w Sklepie internetowym oraz dalsze postępowanie według wskazań i regulaminu serwisu PAYPAL;

    6. płatności ratalnej – odbywającej na podstawie odrębnej umowy pomiędzy Santander Consumer Bank S.A. a Klientem, moment zapłaty zależny jest od zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Santander Consumer Bank S.A.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy dokonania zapłaty za zamówienie w formie "za pobraniem" wobec Klienta, który wcześniej nie odebrał przesyłek od Właściciela. Po wyłączeniu tej formy dokonania zapłaty Klient może korzystać wyłącznie z pozostałych form zapłaty.

  1. W przypadku powstania nadpłaty na koncie Klienta w związku z płatnościami za zamówione produkty, Sklep zobowiązuje się zwrócić nadpłaconą kwotę na konto bankowe wskazane przez Klienta lub w gotówce w sklepie stacjonarnym.

§4

Ceny i koszty przesyłki

  1. Ceny produktów w Sklepie podawane są w polskich złotych jako walucie wyjściowej, zawierają podatek VAT bez kosztów przesyłki i opłat celnych, w przypadku wysyłki poza teren Polski. Koszty przesyłki, doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient.

  1. Ceną ostateczną, wiążącą Właściciela i Klienta jest cena produktu podana w koszyku w chwili składania zamówienia przez Klienta. Klient zostanie poinformowany o całkowitym koszcie zamówienia, przesyłki oraz częściach składowych produktu i kosztach produkcji według specyfikacji Klienta – jeżeli takie są dostępne przy zamówieniu określonego produktu, przed zawarciem umowy.

  1. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki) udostępniana jest na końcowym etapie procesu zakupowego, lecz przed wyrażeniem przez Klienta woli związanie się umową.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen produktów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Przedmiotowe zmiany nie dotyczą zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmian.

  1. Rowery zakupione w Sklepie wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej w kartonach (orientacyjne wymiary: 165 cm x 65 x 25). Każdy rower wymaga skręcenia przez Klienta przed oddaniem go do użytku. Przygotowując rower do użytkowania Klient powinien dochować szczególnej uwagi oraz dołożyć należytej staranności i postępować zgodnie z załączoną instrukcją. W przypadku problemów z przygotowaniem roweru do użycia Klient powinien skorzystać z pomocy pracowników Rowery Embassy udzielanej telefonicznie lub w Sklepie stacjonarnym.

  1. Dokładne ceny przesyłek są wyświetlane na ekranie Klienta przed dokonaniem zakupu i zapłaty.

  1. W przypadku wymiany lub naprawy towaru Klient zobowiązany jest ponieść koszty dostarczenia zwracanych rzeczy przewyższające 25 PLN za przesyłkę gabarytową i 15 PLN za przesyłkę zwykłą.

  1. W sytuacji odstąpienia od umowy Klient pokrywa koszty zwrotu towaru.

§5

Reklamacje

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamację w oparciu o:

    1. Obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności ustawy prawo konsumenta i innych przepisów dotyczących sprzedaży na odległość;

    2. Regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.

  1. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest przesłać wadliwy produkt na adres Sklepu Rowery Embassy ul. Surowieckiego 12, 02-785 Warszawa. W celu przyspieszenia procedury reklamacji Klienci są proszeni o przesłanie oryginału dowodu zakupu oraz o opisanie przyczyn, dla których jest składana reklamacja. Preferowanym sposobem komunikacji jest poczta elektroniczna: sklep@roweryembassy.pl

  1. W przypadku dostarczenie wadliwego towaru Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

  1. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji towaru przez Klienta.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego obniżenia kwoty zwracanej płatności wynikającej z uznania reklamacji w przypadkach : wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania sprzętu niezgodnego z instrukcją.

§6

Zwroty – odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. nr 2014 poz. 827) Klienta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego produktu przez złożenie oświadczenia dostępnego w dolnej stopce i przesłania go drogą tradycyjną (list polecony na adres wskazany § 1) lub elektronicznie na adres: sklep@roweryembassy.pl

  1. Zachowania 14 dniowego terminu dla skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu wystarczające jest nadanie oświadczenia przed upływem w/w terminu. Dla przyśpieszenia procedury zwrotu płatności Klientowi, zaleca się przesłanie oświadczenia wraz ze zwracanym produktem oraz dodatkowo oznaczenie przesyłki „ZWROT”.

  1. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w terminie czternastu dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot następuje na adres Sklepu Rowery Embassy ul. Surowieckiego 12, 02-785 Warszawa

  1. Koszt przesłania zwracanego towaru pokrywa Klient, który zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednio przesyłkę celem uchronienia jej od uszkodzeń.

  1. Zwracany towar powinien być niezniszczony, kompletny i nie nosić śladów użytkowania ponad zwykły zarząd.

  1. Klient wraz ze zwracanym towarem jest zobowiązany do przesłania i zwrotu wszelkich świadczeń, w szczególności rzeczy otrzymanych w związku z zakupem towaru w ramach działań promocyjnych prowadzanych przez Właściciela.

  1. Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony lub posiada ślady użytkowania przekraczające zwykły zarząd, Sklep zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego obniżenia kwoty zwracanej płatności.

  1. Sklep zwróci należność Klienta tytułem zwrotu towaru na rachunek wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu lub gotówką stacjonarnym, w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego i nieuszkodzonego towaru.

  1. W odniesieniu do towarów produkowanych według specyfikacji Klienta prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje.

  1. Towary produkowane według specyfikacji i oferowane w Sklepie internetowym (sprzedaż na odległość) są oznaczone komunikatem „SPECYFIKACJA KLIENTA“, zaś Klient posiada możliwość wyboru konkretnych części składowych (np. przerzutki rowerowe, rodzaj kół) lub możliwość określenia cech towaru (np. kolor części składowych roweru).

§7

Dane osobowe

  1. Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie umożliwiającym dokonywanie zakupów jest podanie wszelkich wymaganych treścią formularza danych Klienta oraz zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) stanowiącego wyrażenie zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela oraz pola (checkbox) dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu.

  1. Wszelkie dane Klienta podawane podczas rejestracji w Sklepie będą wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji, zmiany lub rozwiązania Umowy bądź innych działań marketingowych, w szczególności informowania o nowych produktach i usługach Sklepu, o ile Klient wyrazi zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) na przesyłanie informacji handlowej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm).

  1. Wszelkie dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Właściciela zgodnie z treścią z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zm.)

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Właściciel.

  1. Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta.

  1. Klient w każdym czasie, po zalogowaniu się w Sklepie uzyska dostęp do swoich danych osobowych z możliwością zmiany, poprawiania lub usunięcia danych.

  1. Jakiekolwiek element danych osobowych Klienta nie będzie w żaden sposób udostępniany podmiotom trzecim w jakichkolwiek celach z wyłączeniem celu realizacji Umowy, w szczególności dostawy towaru i realizacji płatności.

§8

Polityka prywatności

  1. Sklep używa tak zwanych „cookies”, które przyczyniają się do większej użyteczności, funkcjonalności oraz łatwości obsługi naszego sklepu. Instrumenty te ułatwiają Klientom również szybsze poruszanie się po stronie Sklepu. Dodatkowo, pliki cookies pozwalają zmierzyć częstotliwość odsłon strony oraz najchętniej oglądane produkty. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane w systemie komputera. Informujemy, że niektóre z tych plików zostają przeniesione z serwera Sklepu do systemu komputerowego Klienta. Istnieje możliwość zablokowania plików cookies w każdym momencie, o ile używana przeglądarka posiada stosowną funkcję. Należy pamiętać, że po blokadzie plików cookies możliwość korzystania z niektórych funkcji Sklepu zostanie w znacznym stopniu ograniczona lub wyłączona.

§9

Gwarancja

  1. Niektóre towary oferowane w Sklepie objęte są gwarancją oraz serwisem posprzedażnym. Komunikat informujący o istnieniu gwarancji oraz usług posprzedażnych jest wyświetlany na stronie internetowej Sklepu po wybraniu konkretnego produktu przez Klienta.

  1. Treść gwarancji zawierająca prawa i obowiązki Właściciela oraz Klienta zostanie przekazana Klientowi po dokonaniu zakupu na trwałym nośniku lub za jego wyraźną zgodą drogą elektroniczną.

§11

Postanowienia końcowe

  1. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Klienta jego hasła i loginu do Konta Klienta osobom trzecim.

  1. Sklep zostaje zwolniony z odpowiedzialności za blokady kont pocztowych wskazanych przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

  1. Właściciel zostaje zwolniony z odpowiedzialności za szkody Klienta, których źródłem jest Internet, a w szczególności nielegalnym dostępem do Konta Klienta, posługiwaniem się przez osoby trzecie loginem i hasłem Klienta.

  1. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu Sklepu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Właściciel przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł odpowiednio zapobiec.

  1. Sklep zostaje zwolniony z odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Sklepu zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, modernizacja sprzętu) lub innych, niezależnych od Właściciela.

  1. Wszelkie treści zawarte w Sklepie podlegają ochronie prawnej, a i ich wykorzystywanie stanowi naruszenie prawa podlegającego ochronie w postępowaniu karnym i cywilnym.

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego oraz skutki prawne wywierają odpowiednie wpisy do Rejestru Klauzul Niedozwolonych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony i Konkurencji.

  1. Właściciel nie przewiduje dodatkowych pozasądowych trybów rozpatrywaniu sporów z Klientem.

embassy

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY: 

"Rowery Embassy" Anna Duda

ul. Symfonii 4/56,

02-787 Warszawa

sklep@roweryembassy.pl


Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................
Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................


Imię i nazwisko....................................................................

Adres...................................................................................

Data.....................................................................................

Regulamin zakupów obowiązujący do 24.12.2014 r.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EMBASSY

z dnia 3 października 2013 r.



W celu zapewnienia maksymalnej jakości usług oraz sprawnej obsługi przeedsiębiorstwa, Anna Duda Rowery Embassy wprowadza Regulamin Sklepu Internetowego Embassy.

Wszelkie przesyłki i korespondecnje należy kierować na adres: Rowery Embassy, Nowy Świat 22, 00-373 Warszawa.

§1

Postanowienia ogólne

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.roweryembassy.pl,

  2. Właściciel – Rowery Embassy Anna Duda z siedzibą w Warszawie ul. Symfonii 4/56 kod 02-787, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Zarząd Dzielnicy Ursynów  m. st. Warszawy, posiadająca NIP : 951-118-17-40

  3. Klient –osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument);

  4. Konto Klienta – obszar zawierający dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.

  5. Sklep stacjonarny – sklep Rowery Embassy przy ul. Nowy Świat 22 w Warszawie;

  6. Dni robocze –dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

  7. Regulamin – REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EMBASSY z dnia 3 października 2013 r.

§2

Realizacja zamówień

  1. Dla prowadzenia jakiejkolwiek aktywności Klienta w Sklepie konieczne jest poprawne działanie sieci Internet, korzystanie z przeglądarki internetowej oraz posiadanie konta poczty e-mail.

  1. Klient, dla dokonywania zakupów w Sklepie powinien dodawać dostępne aktualnie w Sklepie produkty do wirtualnego Koszyka używając opcji „Do Koszyka” znajdującej się przy każdym z produktów lub jego bliższym opisie. Klient w każdym czasie ma możliwość sprawdzenia i zmiany stanu koszyka poprzez kliknięcie na obrazku koszyka w górnym pasku. Celem zakończenia zakupów należy dokonać wyboru opcji "Twój Koszyk", a następnie wybrać opcje logowania, rejestracji w zależności od preferencji Klienta. Po dokonaniu rejestracji i aktywacji konta Klienta lub zalogowaniu, Klient zobowiązany będzie wskazać dane zamawiającego, adres wysyłki, dokonać wyboru opcji dostawy i płatności oraz zakreślić wszelkie inne wymagane pola oraz ostatecznie wybrać opcje „Wyślij Zamówienie”.

  1. Po dokonaniu wyboru opcji „Wyślij Zamówienie” Klient na ekranie monitora uzyska specyfikację wszelkich danych dotyczących zamówienia i celem zakończenia procesu zakupów zobowiązany będzie wybrać opcję „KONTYNUUJ” oraz ponownie „Wyślij Zamówienie” co skutkować będzie ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz przesłaniem przez Sklep na wskazany przez Klienta adres e-mail, potwierdzenia złożenia zamówienia wraz z wszelkimi danymi dotyczącymi zamówienia.

  1. Potwierdzenie zamówienia skutkuje zawarciem umowy kupna-sprzedaży w zakresie zamawianych produktów z Właścicielem.

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktu lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnie lub niepełnie wskazanym adresem oraz okolicznościami siły wyższej.

  1. Sklep obsługuje zamówienia, których adres dostawy znajduje się również poza terenem Polski. Klient spoza terytorium Polski powinien uzgodnić warunki sprzedaży i dostawy z Właścicielem.

  1. Sklep dopuszcza możliwość odbioru towarów ze sklepu stacjonarnego po uprzednim ustaleniu teminu i warunków odbioru. W takim przypadku zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego o sprzedaży.

  1. Zamówienia, za które płatność nie została dokonana przez Klienta w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia będą automatycznie anulowane. Za datę płatności Klienta uznaje się zaksięgowanie kwot na koncie Sklepu lub przedstawienie kopii dowodu zapłaty.

  1. Klient, który nie odbierze zamówionych produktów w przypadku płatności „za pobraniem” zostanie obciążony kosztami przesyłki i jej zwrotu do nadawcy, a samo zamówienie zostanie anulowane.

  2. Klient, który nie odbierze zamówionych produktów w przypadku płatności „Przedpłata na konto” zostanie obciążony kosztami dodatkowej przesyłki, a w przypadku kolejnego zwrotu kosztami magazynowania produktów w Sklepie.

  1. Klient ma możliwość otrzymywania informacji o statusie przesyłki via SMS po uprzednim zaznaczeniu takiej opcji w ramach składania zamówień.

  1. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia (w panelu Klienta) i podejmuje decyzje o sposobie jego dalszej realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

§3

Forma płatności

  1. Klient ma możliwość dokonać zapłaty ceny tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

    1. gotówką lub kartą płatniczą w sklepie stacjonarnym przy ul. Nowy Świat 22;

    2. gotówką w momencie dostarczenia zamówienia „za pobraniem”;

    3. jako przedpłata – przelewem bankowym na wskazane przez Sklep konto bankowe;

    4. kartami kredytowymi VISA, MasterCard, JCB, Diners Club w serwisie platnosci.pl

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy dokonania zapłaty za zamówienie w formie "za pobraniem" wobec Klienta, który wcześniej nie odebrał przesyłek od Właściciela. Po wyłączeniu tej formy dokonania zapłaty Klient może korzystać wyłącznie z pozostałych form zapłaty.

  1. W przypadku powstania nadpłaty na koncie Klienta w związku z płatnościami za zamówione produkty, Sklep zobowiązuje się zwrócić nadpłaconą kwotę na konto bankowe wskazane przez Klienta lub w gotówce w sklepie stacjonarnym.

§4

Ceny i koszty przesyłki

  1. Ceny produktów w Sklepie podawane są w polskich złotych jako walucie wyjściowej, zawierają podatek VAT bez kosztów przesyłki i opłat celnych, w przypadku wysyłki poza teren Polski. Koszty przesyłki, doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient.

  2. Ceną ostateczną, wiążącą Właściciela i Klienta jest cena produktu podana w Koszyku w chwili składania zamówienia przez Klienta.

  1. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki) udostępniana jest na końcowym etapie procesu zakupowego.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania w każdej chwili zmian cen produktów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Przedmiotowe zmiany nie dotyczą zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmian.

  1. Rowery zakupione w Sklepie wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej w kartonach (orientacyjne wymiary: 165 cm x 65 x 25). Każdy rower wymaga skręcenia przez klienta przed oddaniem go do użytku. Przygotowując rower do użytkowania Klient powinien dochować szczególnej uwagi oraz dołożyć należytej staranności i postępować zgodnie z załączoną instrukcją. W przypadku problemów z przygotowaniem roweru do użycia Klient może skorzystać z pomocy pracowników Rowery Embassy udzielanej telefonicznie lub w Sklepie stacjonarnym.

§5

Reklamacje

  1. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:

  • Obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy dotyczące sprzedaży na odłegłość, przepisy o ochronie praw konsumenta oraz obowiązujące normy prawa cywilnego;

  • regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.

  1. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest przesłać wadliwy produkt na adres Sklepu Rowery Embassy ul. Nowy Świat 22 ,00-373 Warszawa. W celu przyspieszcenia procedury reklamacji Klienci są proszeni o przesłanie oryginału dowodu zakupu oraz o opisanie przyczyn, dla których jest składana reklamacja.

  1. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

  1. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji towaru przez Klienta.

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania sprzętu niezgodnego z instrukcją.

§6

Zwroty

  1. Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić (zrezygnować) od zawartej Umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty wydania mu towaru bez podania uzasadnienia.

  1. Celem skorzystania z przedmiotowego prawa odstąpienia Klient będzie zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu i przesłania go na adres Sklepu.

  1. Dla zachowania 10 dniowego terminu dla skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu wystarczające jest nadanie oświadczenia przed upływem w/w terminu. Dla przyśpieszenia procedury zwrotu płatności Klientowi, zaleca się przesłanie oświadczenia wraz z zwracanym produktem oraz dodatkowo oznaczenie przesyłki „ZWROT”.

  1. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w terminie czternastu dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Zwrot następuje na adres Sklepu Rowery Embassy ul. Nowy Świat 22, 00-373 Warszawa.

  1. Koszt przesłania zwracanego towaru pokrywa Klient, który zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednio przesyłkę celem uchronienia jej od uszkodzeń.

  1. Zwracany towar powinien być niezniszczony, kompletny i nie nosić śladów użytkowania ponad zywkły zarząd.

  1. Klient wraz z zwracanym towarem jest zobowiązany do przesłania i zwrotu wszelkich świadczeń, w szczególności gratisowych prezentów otrzymanych w związku z zakupem towaru.

  1. Jeśli zwracany towar jest niekompletny, uszkodzony lub posiada ślady użytkowania przekraczające zwykły zarząd, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub obniżenia odpowiednio kwoty zwracanej płatności.

  1. Sklep zwróci należność Klienta tytułem zwrotu towaru na rachunek wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu lub gotówką stacjonarnym, w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego i nieuszkodzonego towaru.

§7

Wymiana

  1. Klient ma prawo do wymiany produktu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie został znizczony, zmodyfikowany i nie nosi śladów użytkowania przekraczających zwykły zarząd.

  1. Wymiana towaru może zostać dokonana w przypadku zamiany na towar o identycznej cenie lub droższy.

  1. Wysyłka nowego towaru nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu wymienianego towaru i ewentualnej dopłacie.

d

d

§8

Dane osobowe

  1. Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie umożliwiającej dokonywanie zakupów jest podanie wszelkich wymaganych treścią formularza danych Klienta oraz zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) stanowiącego wyrażenie zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela oraz pola (checkbox) dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu.

  1. Wszelkie dane Klienta podawane podczas rejestracji w Sklepie będą wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji, zmiany lub rozwiązania Umowy bądź innych działań marketingowych, w szczególności informowania o nowych produktach i usługach Sklepu, o ile Klient wyrazi zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) na przesyłanie informacji handlowej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm).

  1. Wszelkie dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Właściciela zgodnie z treścią z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zm.)

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Właściciel.

  1. Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta.

  1. Klient w każdym czasie, po zalogowaniu się w Sklepie uzyska dostęp do swoich danych osobowych z możliwością zmiany, poprawiania lub usunięcia danych.

  1. Jakiekolwiek element danych osobowych Klienta nie będzie w żaden sposób udostępniany podmiotom trzecim w jakichkolwiek celach z wyłączeniem celu realizacji Umowy, w szczególności dostawy towaru i realizacji płatności.

d

d

§9

Polityka prywatności

  1. Sklep używa tak zwanych „cookies”, które przyczyniają się do większej użyteczności, funkcjonalności oraz łatwości obsługi naszego sklepu. Instrumenty te ułatwiają Klientom również szybsze poruszanie się po stronie Sklepu . Dodatkowo, pliki cookies pozwalają zmierzyć częstotliwość odsłon strony oraz najchętniej oglądane produkty. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane w systemie komputera. Informujemy, że niektóre z tych plików zostają przeniesione z serwera Sklepu do systemu komputerowego Klienta. Istnieje możliwość zablokowania plików cookies w każdym momencie, o ile używana przeglądarka posiada stosowną funkcję. Należy pamiętać, że po blokadzie plików cookies możliwość korzystania z niektórych funkcji Sklepu zostanie w znacznym stopniu ograniczona lub wyłączona.

d

d

§10

Postanowienia końcowe

  1. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Klienta jego hasła i loginu do Konta Klienta osobom trzecim.

  1. Sklep zostaje zwolniony z odpowiedzialności za blokady kont pocztowych wskazanych przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

  1. Właściciel zostaje zwolniony z odpowiedzialności za szkody Klienta ,których źródłem jest Internet, a w szczególności nielegalnym dostępem do Konta Klienta, posługiwaniem się przez osoby trzecie loginem i hasłem Klienta.

  1. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu Sklepu, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Właściciel przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł odpowiednio zapobiec.

  1. Sklep zostaje zwolniony z odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Sklepu zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, modernizacja sprzętu) lub innych, niezależnych od Właściciela.

  1. Wszelkie treści zawarte w Sklepie podlegają ochronie prawnej i ich wykorzystywanie będzie stanowiło naruszenie prawa.

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego oraz skutki prawne wywierają odpowiednie wpisu do Rejestru Klauzul Niedozwolonych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony i Konkurencji.

§11

Promocja "Zgarnij Zapięcie"

  1. Uczestnikiem Promocji może być wyłącznie osoba fizyczna, która w terminie od dnia 20.06.2014 r. do 30.07.2014 r. dokona zakupu roweru w sklepie internetowym.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania promocji gdy warunek wymieniony w podpukncie 1 nie jest spełniony.
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.